dźwięk
98
korpus
97
metafory
1
ramy źródłowe
1
ramy docelowe
Aktywator występuje w korpusie 98 razy.
Ramy
Metafory
- album Heidr to blisko godzinna podróż po dźwiękach
- Album wyrośnięty peryferycznością dźwięków
- bardziej subtelnych dźwiękach jazzowych
- barwa dźwięku skrzypiec
- barwą dźwięków
- bliżej nieokreślona mieszanka dźwięków
- Brak w generowanych przez nich dźwiękach oryginalności i świeżości.
- chciałoby się zanurzyć w tych dźwiękach na dłużej
- chłodnych dźwięków
- czaruje dźwiękami
- czystość dźwięków
- dalsze dźwięki
- dawką syntetycznych dźwięków
- delikatne dźwięki
- dla wszystkich miłośników pięknych dźwięków
- dobrej separacji dźwięków
- doczyścić dźwięk
- dodaje trochę funu do dźwięku, oraz powiększa jego ilość
- duszne dźwięki
- dźwięk gitary również jest czyściutki
- dźwięki "Her Majesty" ponownie podgrzały atmosferę
- Dźwięki na albumie są dość surowe
- dźwięki otaczające głos wokalistki
- dźwięki pojawiają się w odpowiednich momentach
- dźwięki połączono
- dźwięki porywają od razu
- dźwięki rodem z muzyki flamenco
- Dźwięki są klarowne
- dźwięki są nieskazitelne
- Dźwięki są pełne swojej estetyki
- dźwięki są splotem obrazów
- Dźwięki są wzbogacone
- dźwięki słychać naprawdę dokładnie i czysto
- dźwięki stały się czystsze
- dźwięki stanowią tło do tekstów
- dźwięki syntezatorów nadające głębi recytacji wokalisty
- dźwięki w żadnym wypadku nigdy się nie zlewają
- dźwięki zlewające się
- Dźwięk jest bardzo czysty
- dźwięk jest bardzo duży
- Dźwięk jest czysty
- dźwięk jest elastyczny
- Dźwięk jest krystaliczny
- Dźwięk jest zrównoważony
- Dźwięk nie jest szary
- Dźwięk nie jest wyprany
- dźwięków, mających wrażenie zakrzywionych
- dźwięk staje się przestrzenny
- dźwięk stał się jaśniejszy
- dźwięk wycia staje się klamrą spinającą całą płytę
- filigranowo-lekkie dźwięki
- Jednak zdecydowana większość materiału to stosunkowo proste technicznie rockowe dźwięki
- każdy z dźwięków wydaje się być kluczem
- kosmicznymi dźwiękami
- krainę dźwięków
- krajobrazy progresywnego poletka dźwięku
- malują się pobudzające plamy dźwięków skrzypiec
- masywność dźwięków
- matni dźwięków
- miażdżą dźwiękiem
- mknie po dźwiękach niczym .......... po torze
- mocnych dźwięków
- najbrutalniejszych dźwiękach
- nienawiść sączącą się z kolejnych dźwięków
- ociekające lukrem dźwięki
- okraszone licznymi klawiszowymi dźwiękami
- ostrzejszych dźwięków
- peryferycznością dźwięków
- plastycznością dźwięków
- płaczących dźwięków skrzypiec
- płaczliwy dźwięk gitary
- podróż po folkowych i post-rockowych dźwiękach
- poletka dźwięku
- potężną ścianą dźwięku
- powłóczyste dźwięki
- przestrzeń pomiędzy wokalistą a resztą dźwięków
- Rozległe dźwięki
- rozmarzone dźwięki syntezatorów
- rozmywa dźwięk gitary, tworząc niezwykle domowy, intymny klimat
- słuchacz mógł wejść w ciszę
- smakować dźwięki
- strukturze dźwięków saksofonu
- Surowe dźwięki
- tempo, z jakim przekładane są te dźwięki uniemożliwia wychwycenie chwili ciszy między uderzeniami
- trafi w dźwięk
- Wszystko to pozostawia nas głodnych na dźwięki Rumunów
- wyczarowuje dźwięki
- Wysokie dźwięki
- wysokie dźwięki
- zabawy dźwiękami stereo
- zagęszczone dźwięki
- zamierania dźwięku
- zatopić się w dźwiękach jazzowych
- zawieszając go w czeluściach przesterowanych dźwięków
- Złożoność dźwięków
- zniekształcenia dzwięku
- „narzędziami dźwięku” takimi jak harfa, czy też flet

1 z 1
AKTYWATOR: dźwięk
RAMA ŹRÓDŁOWA: WZROK
ELEMENT RAMY: zmiana stanu obiektu percepcji
RAMA DOCELOWA: SŁUCH
ELEMENT RAMY: dźwięk
(...) ściegiem profesjonalnej aranżacji, która nie raz przyjemnie zaskakuje. Instrumenty idealnie korespondują z wokalem, są świetnie wkomponowane w całość, a ich dźwięki pojawiają się w odpowiednich momentach , znakomicie trafiając w "punkt". Dzięki temu mimo leniwego klimatu utwory nie ciągną się niczym guma do żucia. Każdy z nich sprawia wrażenie (...)