utwór
136
korpus
135
metafory
1
ramy źródłowe
1
ramy docelowe
Aktywator występuje w korpusie 136 razy.
Metafory
- 15 utworów naładowanych agresją gitar
- agresywnych utworów
- aranżacje utworów - są barwne, nowoczesne
- atrakcyjniejsze utwory
- baśniowy charakter wielu utworów
- brakuje mocnego utworu
- brakuje potężnego utworu
- budowa utworów
- Całość tworzy zgraną paczkę utworów
- cały utwór ciągnie tylko jeden instrument – kontrabas
- charakter utworów
- charakter wielu utworów
- chórkami, które nadają utworowi głębi
- chórkami, które nadają utworowi przestrzeni
- ciemnych utworów
- ciężkich utworów
- cięższych utworów z lżejszymi
- długie utwory
- Drugi utwór jest szybszy od "otwieracza"
- dużo w muzyce mroku i niepokoju
- dwa monumentalne utwory
- dynamiczny utwór
- E/// to najcięższy utwór
- E/// to najmroczniejszy utwór
- elektryzujący zestaw utworów
- Ewolucja każdego z utworów
- flegmatycznych utworów
- Gitarzysta zaserwował szybkie solo pod koniec utworu
- impresjonistyczny charakter wielu utworów
- Jest to najostrzej zaaranżowany utwór na albumie
- Jest w tych utworach jakaś nieuchwytna nostalgia
- Już po przebrnięciu przez kilka pierwszych utworów wiemy że mamy do czynienia z utworami niebanalnymi i dokładnie przemyślanymi
- klawiszowy pejzaż
- klimat utworów
- klimat utworu
- klimatu utworów
- kluczowe utwory pojawiły się w drugiej części koncertu
- łagodny, rockowy utwór
- łamią struktury utworów
- magiczny utwór
- Melancholijny klimat każdego utworu
- melodie wypełniają utwór
- mocne rockowe utwory
- Mroczny utwór
- muzycznie oparty jest na utworze "Killing Floor"
- nadaje utworom klimatu
- najbardziej rozbudowany ze wszystkich utworów
- Najciekawiej prezentują się aranżacje utworów
- Nie ma tu utworów, które nie pasowałyby do reszty
- Niestety cała reszta utworów jest taka.... niewyraźna.
- ocierający się wręcz o heavy metal utwór
- orientalny smak ma natomiast otwierający demo utwór Kołysanka
- ostre utwory
- Ostry rock
- otwierającego utworu
- Pełno tu mocarnych utworów
- Pierwsze utwory mają w sobie coś co wciąga
- Pierwsze utwory rozbudzają apetyt
- płytę PRISM wypchano po same brzegi
- pogłębiających całą strukturę utworu muzycznego
- pokręconych utworach
- porcja doskonałych utworów
- przejściami pomiędzy utworami jak i bezpośrednio w nich
- rozbudowanych utworów
- science fiction otwierającego, tytułowego utworu
- słuchacz mógł wejść w ciszę
- Sporo dłużyzn i mdłych utworów
- strukturę utworu muzycznego
- surowych, akustycznych utworów
- ścieżce dźwiękowej filmu "Top Gun"
- topornych utworów
- Tytułowy utwór "ZOO"brzmi jak muzyczny manifest skandowany na jakimś wiecu
- Tytułowy utwór tylko zgrabnie otwiera całość
- utworami ciężkimi
- utworem wpadającym w ucho
- utworów, które swoim przesłaniem nie „ciągną” słuchacza na siłę
- utworów, które utulą nie jedna osobę do snu
- utworów, w których czuć smak prawdziwego muzycznego kunsztu
- utworów o niesamowitym klimacie
- utworu, który wyróżniałby się na tle reszty
- utwory mają puls
- utwory mogą mieć swój osobisty urok
- Utwory nagrane live zyskały na przestrzenności
- Utwory na takim "Violet"(2004) naprawdę miały klimat
- utwory nie ciągną się niczym guma do żucia
- utwory nie tracą przy tym na spójności
- utwory odpowiednio podane
- utwory o kosmicznym wybrzmieniu
- utwory o przestrzennym wybrzmieniu
- Utwory pomimo sporej energii
- utwory rozpoczynają się od klawiszowych wstawek
- Utwory są bardzo wyraziste
- utwory są lżejsze
- Utwory są słabe
- Utwory te nie mają życia
- utwory wydają się lżejsze
- Utwory wydają się miałkie
- utwory wydają się zbyt miałkie
- utwory wypadły mocno i współcześnie
- utwory wzbogacone są chórkami
- utwory zabierają słuchaczy w pełną wrażeń podróż po wszechświecie
- utwory z założenia wydają się "pilarkami"tnącymi sobie drogę
- Utwór charakteryzuje bardzo prosta konstrukcja
- utwór muzyczny wyróżnia posępny klimat
- utwór naładowany
- utwór niepokorny, a wręcz napastliwy
- Utwór pełen słodyczy
- utwór przybiera na sile
- utwór przybiera na sile
- utwór przybiera silniejsze obroty
- utwór przypadnie do gustu niejednemu metalowemu wyjadaczowi
- Utwór rozwija się w dynamiczną, ale zarazem ciężką kompozycję
- utwór skrzył się dowcipem
- utwór tętni życiem
- utwór zadziorny
- utwór zawiera w sobie
- utwór zawiera w sobie mnóstwo agresji
- Utwór zdawał się pulsować
- utwór zdawał się rozbijać to uczucie
- Utwór zdawał się rozpadać
- Wiele utworów zawiera po kilka motywów
- Wiele wykonawców sięgało po te utwory
- wiele z utworów zdawać by się mogła senna
- większość utworów jest mdła
- większość utworów jest nudna
- większość utworów przełamują spokojnymi pasażami
- Większość z utworów to granie akustyczne z delikatnymi rockowymi naleciałościami
- wokalistka wraz z zespołem zaprezentowała 8 premierowych utworów
- Wszystkie utwory budują atmosferę
- W trzech utworach pojawia się na wokalu Patrycja Zarychta
- zamykający krążek utwór
- zmiękczanie utworów
- „chwytające” utwory

1 z 1
AKTYWATOR: utwór
RAMA ŹRÓDŁOWA: WZROK
ELEMENT RAMY: stan obiektu percepcji
RAMA DOCELOWA: SŁUCH
ELEMENT RAMY: utwór muzyczny
(...) wielu osobą się spodoba. Niestety po przesłuchaniu płyty miałemuczucie wtórowości. Żadna z piosenek niczym niezwykłym się nie wyróżnia, brakuje potężnego i mocnego utworu, który wyróżniałby sięna tle reszty . Co to muzyki to tyle, teraz czas na ocenę tekstu, który jak się okazało jest bardzo oryginalny i napisany z pomysłem (...)