słodowość
92
korpus
76
metafory
0
ramy źródłowe
2
ramy docelowe
Aktywator występuje w korpusie 92 razy.
Metafory
- aromat chmielowy nie walczył o dominację ze słodowością
- aromat z zaznaczoną słodowością
- Ciekawy kontrast początkowej aksamitnej słodowości
- delikatna słodowość
- delikatna słodowość
- delikatna słodowość
- delikatna słodowość smaku
- delikatna słodowość zapachu piwa
- delikatną słodowością smaku
- Do tego potężna słodowość
- goryczka skontrowana jest słodowością
- krótka słodowość
- lekka słodowość
- lekka słodowość
- lekka słodowość
- lekka słodowość
- Lekka słodowość
- lekka słodowość
- lekka słodowość smaku
- Lekka słodowość zapachu
- lekka słodowość zapachu
- lekkiej słodowości
- lekkiej słodowości smaku
- mocna słodowość smaku piwa
- mocną woń słodowości
- Na drugim planie zapachu słodowość i estry owocowe
- Na pierwszym planie zapachu słodowość
- Na początku w smaku wchodzi słodowość
- Pełnia i słodowość grają pierwsze skrzypce przez cały czas wybrzmiewania smaku.
- Pierwsza nuta gra słodowością
- Pierwsze akcenty smaku to słodowość
- Pierwsze nuty smaku to świetna słodowość
- Pierwszy akord brzmi słodowością.
- Pierwszy akord brzmi solidną słodowością
- Pierwszy akord brzmi więc słodowością, słodyczą
- Pierwszy akord smaku brzmi pełnią, słodowością, bardzo delikatną słodyczą
- Pierwszy akord smaku brzmi słodowością
- Pierwszy akord smaku brzmi słodowością
- Pierwszy akord smaku brzmi solidną słodowością
- Pierwszy akord smaku to słodowość
- Pierwszy akord smaku to słodowość
- Pierwszy akord smaku to słodowość
- Pierwszy akord to przyjemna słodowość
- Pierwszy akord to słodowość
- Pierwszy akord to słodowość
- Pierwszy akord to słodowość
- Pierwszy akord to słodowość
- Pierwszy akord to słodowość.
- pojawiają się delikatne estry i słodowość
- Pojawia się lekka zbożowość i słodowość
- posmaki podbudowane słodowością
- potężna słodowość w zapachu
- Potężna słodowość zapachu
- potężną wonią słodowości
- słodowość bardzo szybko przechodzi w goryczkę
- Słodowość miesza się z płatkami
- słodowość przechodzi szybko w posmaki piernika
- Słodowość przechodzi we wspomnianą wędzonkę
- Słodowość przepleciona słodyczą
- Słodowość szybko przechodzi w wędzonkę
- Słodowość w piwie jest znacznie niższa
- smakiem przechodzącym w słodowość
- solidna słodowość
- Solidna słodowość zapachu
- solidną słodowością
- solidną słodowością zapachu
- Spora słodowość w zapachu
- W pierwszym akordzie grają słodowość, słodycz
- W pierwszym akordzie smaku gra trio – słodowość, pełnia, kakao
- w samku bardzo mocna słodowość i karmelowość
- w samku jest pewna słodowość, ale przykryta totalną słodyczą
- w smaku dawka słodowości
- w smaku delikatna słodowość
- w smaku grają średnia pełnia i słodowość
- w smaku lekka słodowość
- w smaku majaczy słodowość
- w smaku niska słodowość
- w smaku pierwsza gra zdecydowanie słodowość.
- w smaku porcja słodowości
- wspomniana słodowość pojawia się w pełnym spektrum – karmel, miód, paloność, kawa, wanilia
- w tle smaku słodowość
- w tle zapachu słodowość
- W tle zapachu słodowość
- W tle zapachu słodowość
- W tle zapachu zbożowość, pomarańcze, słodowość
- W tle zapachu żywice i słodowość
- wyraźna słodowość
- wyraźna słodowość zapachu
- w zapachu dawka słodowości
- w zapachu gra słodowość
- zapachów podszytych solidną słodowością
- żurawina podbudowana karmelową słodowością

1 z 1
AKTYWATOR: słodowość
RAMA ŹRÓDŁOWA: WZROK
ELEMENT RAMY: zmiana stanu obiektu percepcji
RAMA DOCELOWA: SMAK
ELEMENT RAMY: składowa wrażenia smakowego
(...) Cały profil jest ponownie solówką Simcoe, ale po kolei. Pierwszy akord pełny, od razu pojawia się też chmiel. Następnie kontynuowane są nuty żywiczne, pojawiają się delikatne estry i słodowość . Nadal brak palonych nut. Finisz o przyjemnej nie przesadzonej goryczce, idealnie wieńczącej piwo. Kapitalne BIPA, wybitnie sesyjne. Można pić pitcherami (...)