PRZESTRZEŃ
165
korpus
164
metafory
156
ramy źródłowe
9
ramy docelowe
Rodzaj ramy: źródłowa
Element ramy: miejsce dookoła
Metafory
- album bliższy metalowi
- ambientową przestrzenią
- Aromatycznie w kierunku czerwonych owoców
- balladowych rejonów
- bardziej przestrzenna kompozycja zapachowa
- bass jest punktowy
- biegun chłodu
- biegun ciepła
- bliżej bazy zapachu
- Brzmienie oparte jest na puzonie
- Brzmieniowa otchłań
- chórkami, które nadają utworowi przestrzeni
- czuję gdzieś tam w oddali zioła
- czuję w tej kompozycji zapachowej podobny pęd przestrzeni
- dająca upust swojej przestrzennej wizji gitara
- dalej w zapachu
- dalsze dźwięki
- dodającymi niezwykłą przestrzeń tej suicie
- dolne partie utworów
- dolnych partiach
- dolnych rejestrach
- Dolnym rejestrom
- dźwięki otaczające głos wokalistki
- dźwięk perkusji jest za bardzo wysunięty do przodu
- dźwięk staje się przestrzenny
- głębia zapachu
- głębię zapachu
- głębi pokroju perfum Lalique – Encre Noir
- głębi zapachu
- Górne partie dźwieków
- Górne rejestry
- górne rejestry
- górnych rejestrów
- Granica pomiędzy współczesną alternatywą a muzyką ekstremalną
- impulsy zapachowe zza płatków różanych
- instrumentalnej przestrzeni
- jednowymiarowe piwo
- jednowymiarowości smaku piwa
- każdy kawałek ma swoje własne miejsce
- kołysanek zahaczających o wymiar mistycyzmu
- kraina NWOBHM jest ogromna i bardzo zasobna
- kwiatowego wymiaru zapachu
- linią perkusji
- linie wokalne
- Miło byłoby gdyby wokal wychodził do przodu
- muzycznej przestrzeni
- muzyka z pogranicza trip hopu i jazzu
- na płycie jest przestrzennie
- na przestrzennym tle muzycznym
- nowy album jest poniżej wszelkiej krytyki
- nutach zapachowych środkowych
- obszarów heavy metalu
- obszary drzewno-ambrowej bazy zapachu
- odległego zapachu jaśminu
- Ostatnim kiepskim punktem płyty jest cover "All Along The Watchtower"
- otwarcie zapachu zajmuje miejsce dokładnie w pół drogi
- pachnidło ułożone wokół zapachów
- Pełne przestrzeni syntezatorowe pasaże
- Perkusja wysunięta do przodu
- peryferycznością dźwięków
- płyta daje wiele przestrzeni
- płyta urzeka melodyjnością i przestrzennością.
- płyty są do siebie absolutnie brzmieniowo nielinearne
- poboczne linie wokalne
- początek zapachu
- początkiem zapachu
- pogranicza bluesa, jazzu, folk i soulu
- poletka dźwięku
- posmakiem zapachowym w głębi
- powtarzanie prostego motywu opartego na trzech sekundach wielkich granych na przemian w górę i w dół
- po wytrawnej stronie
- poziomie dynamicznym muzyki
- poziom kompozycyjny
- przejściami pomiędzy utworami jak i bezpośrednio w nich
- przestrzenie dźwiękowe
- przestrzeni muzyki zespołu Pink Floyd
- przestrzeni pomiędzy instrumentami
- przestrzeni zapachu
- przestrzenne dźwięki
- przestrzenne perfumy
- Przestrzenne wizje muzyczne
- przestrzenność dźwięków
- przestrzennych akcentach muzycznych
- przestrzennych klawiszy
- przestrzennych nutach zapachowych
- przestrzennych wykonań
- przestrzennych zawirowań muzycznych
- przestrzennym hard rockiem
- przestrzeń aranżacji
- Przestrzeń muzycznych eskapad
- przestrzeń pomiędzy wokalistą a resztą dźwięków
- przestrzeń zapachu
- punktowy bas
- punkty wydawnictwa
- ramy black metalu
- rejonami progresywnego rocka
- rejony jazzu
- rejony prog rocka i psychodelii
- Równolegle do tej nuty zapachowej
- sekcji rytmicznej oraz fortepianu, które nadają kompozycjom przestrzeni
- siarczysto-przestrzennym puzonie
- smakiem przechodzącym w słodowość
- smaku końcowego yerby
- spod warstwy zapachu
- Stout, ale bardziej w stronę słodką.
- strona zapachu
- stronę muzyki
- szczyty ambientu
- środek skali dźwiękowej
- środkowym punkcie zapachu
- trajektorią fonicznej formy
- ukrytej melodyce innego wymiaru
- Utwory nagrane live zyskały na przestrzenności
- utwory o przestrzennym wybrzmieniu
- utwór pełny estetyki i głębi
- warstwy zapachu
- wchodzi na riff
- W dzisiejszych perfumach trudno szukać wielowymiarowości.
- Wielowymiarowe, wybitnie pijalne piwo
- Wielowymiarowość zapachu
- wino było jednowymiarowe
- wino smakuje wielowymiarowo
- wino wchodzi w obszary
- w kierunku zapachu mleczności
- w obszarze wina
- wokal dodaje słusznej porcji przestrzeni i ciągłości
- wokal jest bardzo blisko naszej twarzy
- w okolicy pierwszego refrenu
- wokół nut kwiatowych
- wokół zapachu liści tytoniu
- woń jest bardziej wielowymiarowa
- Woń jest liniowa
- woń między cedrowymi gałązkami
- w pół drogi między zapachem typu gourmand a klasycznie perfumeryjnym orientem
- W smaku piwo jest ukierunkowane na goryczkę
- w stronę jazzu
- w stronę wytrawną
- w środku piosenki "Warning"
- wycofania się poza zapach
- wykonanie Evy Cassidy nadaje tym standardom zupełnie nowego wymiaru
- wymiar całkowicie nowych doznań/doświadczeń olfaktorycznych
- w zapachu zabrakło przestrzeni
- w zapachu znajduje się sporo kwiatów
- zapach bardziej przestrzenny
- zapach jak granice stanu Kolorado
- zapach jest blisko skóry
- Zapach jest wielowymiarowy
- zapach otacza ciało
- zapach pomiędzy słodyczą owoców a wytrawnością przypraw i ziół
- Zapach rozpoczyna się cytrusowo.
- zapach ten znajduje się w tej dziwnej sferze
- zapach zdecydowanie bardziej ukierunkowany na kwasowość
- zawiesić słuchanie w stonerowej próżni przestrzeni
- zawieszając go w czeluściach przesterowanych dźwięków
- Z tyłu smaku spory cukier resztkowy, któremu brak przeciwwagi
- Zza akordu zapachu

1 z 1
RAMA: PRZESTRZEŃ
RAMA ŹRÓDŁOWA: PRZESTRZEŃ
ELEMENT RAMY: miejsce dookoła
RAMA DOCELOWA: ZAPACH
ELEMENT RAMY: składowa zapachu
Męska kompozycja Keiko Mecheri zaskakuje. Nie tylko dlatego, że zwykle do zapachów osnutych wokół nut kwiatowych podchodziłemraczej ostrożnie, z lekka ironicznie, sytuując je gdzieś pośród emblematów odległej „dojrzałości”. Czarny flakon perfum przypomina oszlifowany diament, bryłę węgla (...)