PRZESTRZEŃ
165
korpus
164
metafory
156
ramy źródłowe
9
ramy docelowe
Rodzaj ramy: źródłowa
Element ramy: kierunek/strona
Metafory
- album bliższy metalowi
- ambientową przestrzenią
- Aromatycznie w kierunku czerwonych owoców
- balladowych rejonów
- bardziej przestrzenna kompozycja zapachowa
- bass jest punktowy
- biegun chłodu
- biegun ciepła
- bliżej bazy zapachu
- Brzmienie oparte jest na puzonie
- Brzmieniowa otchłań
- chórkami, które nadają utworowi przestrzeni
- czuję gdzieś tam w oddali zioła
- czuję w tej kompozycji zapachowej podobny pęd przestrzeni
- dająca upust swojej przestrzennej wizji gitara
- dalej w zapachu
- dalsze dźwięki
- dodającymi niezwykłą przestrzeń tej suicie
- dolne partie utworów
- dolnych partiach
- dolnych rejestrach
- Dolnym rejestrom
- dźwięki otaczające głos wokalistki
- dźwięk perkusji jest za bardzo wysunięty do przodu
- dźwięk staje się przestrzenny
- głębia zapachu
- głębię zapachu
- głębi pokroju perfum Lalique – Encre Noir
- głębi zapachu
- Górne partie dźwieków
- Górne rejestry
- górne rejestry
- górnych rejestrów
- Granica pomiędzy współczesną alternatywą a muzyką ekstremalną
- impulsy zapachowe zza płatków różanych
- instrumentalnej przestrzeni
- jednowymiarowe piwo
- jednowymiarowości smaku piwa
- każdy kawałek ma swoje własne miejsce
- kołysanek zahaczających o wymiar mistycyzmu
- kraina NWOBHM jest ogromna i bardzo zasobna
- kwiatowego wymiaru zapachu
- linią perkusji
- linie wokalne
- Miło byłoby gdyby wokal wychodził do przodu
- muzycznej przestrzeni
- muzyka z pogranicza trip hopu i jazzu
- na płycie jest przestrzennie
- na przestrzennym tle muzycznym
- nowy album jest poniżej wszelkiej krytyki
- nutach zapachowych środkowych
- obszarów heavy metalu
- obszary drzewno-ambrowej bazy zapachu
- odległego zapachu jaśminu
- Ostatnim kiepskim punktem płyty jest cover "All Along The Watchtower"
- otwarcie zapachu zajmuje miejsce dokładnie w pół drogi
- pachnidło ułożone wokół zapachów
- Pełne przestrzeni syntezatorowe pasaże
- Perkusja wysunięta do przodu
- peryferycznością dźwięków
- płyta daje wiele przestrzeni
- płyta urzeka melodyjnością i przestrzennością.
- płyty są do siebie absolutnie brzmieniowo nielinearne
- poboczne linie wokalne
- początek zapachu
- początkiem zapachu
- pogranicza bluesa, jazzu, folk i soulu
- poletka dźwięku
- posmakiem zapachowym w głębi
- powtarzanie prostego motywu opartego na trzech sekundach wielkich granych na przemian w górę i w dół
- po wytrawnej stronie
- poziomie dynamicznym muzyki
- poziom kompozycyjny
- przejściami pomiędzy utworami jak i bezpośrednio w nich
- przestrzenie dźwiękowe
- przestrzeni muzyki zespołu Pink Floyd
- przestrzeni pomiędzy instrumentami
- przestrzeni zapachu
- przestrzenne dźwięki
- przestrzenne perfumy
- Przestrzenne wizje muzyczne
- przestrzenność dźwięków
- przestrzennych akcentach muzycznych
- przestrzennych klawiszy
- przestrzennych nutach zapachowych
- przestrzennych wykonań
- przestrzennych zawirowań muzycznych
- przestrzennym hard rockiem
- przestrzeń aranżacji
- Przestrzeń muzycznych eskapad
- przestrzeń pomiędzy wokalistą a resztą dźwięków
- przestrzeń zapachu
- punktowy bas
- punkty wydawnictwa
- ramy black metalu
- rejonami progresywnego rocka
- rejony jazzu
- rejony prog rocka i psychodelii
- Równolegle do tej nuty zapachowej
- sekcji rytmicznej oraz fortepianu, które nadają kompozycjom przestrzeni
- siarczysto-przestrzennym puzonie
- smakiem przechodzącym w słodowość
- smaku końcowego yerby
- spod warstwy zapachu
- Stout, ale bardziej w stronę słodką.
- strona zapachu
- stronę muzyki
- szczyty ambientu
- środek skali dźwiękowej
- środkowym punkcie zapachu
- trajektorią fonicznej formy
- ukrytej melodyce innego wymiaru
- Utwory nagrane live zyskały na przestrzenności
- utwory o przestrzennym wybrzmieniu
- utwór pełny estetyki i głębi
- warstwy zapachu
- wchodzi na riff
- W dzisiejszych perfumach trudno szukać wielowymiarowości.
- Wielowymiarowe, wybitnie pijalne piwo
- Wielowymiarowość zapachu
- wino było jednowymiarowe
- wino smakuje wielowymiarowo
- wino wchodzi w obszary
- w kierunku zapachu mleczności
- w obszarze wina
- wokal dodaje słusznej porcji przestrzeni i ciągłości
- wokal jest bardzo blisko naszej twarzy
- w okolicy pierwszego refrenu
- wokół nut kwiatowych
- wokół zapachu liści tytoniu
- woń jest bardziej wielowymiarowa
- Woń jest liniowa
- woń między cedrowymi gałązkami
- w pół drogi między zapachem typu gourmand a klasycznie perfumeryjnym orientem
- W smaku piwo jest ukierunkowane na goryczkę
- w stronę jazzu
- w stronę wytrawną
- w środku piosenki "Warning"
- wycofania się poza zapach
- wykonanie Evy Cassidy nadaje tym standardom zupełnie nowego wymiaru
- wymiar całkowicie nowych doznań/doświadczeń olfaktorycznych
- w zapachu zabrakło przestrzeni
- w zapachu znajduje się sporo kwiatów
- zapach bardziej przestrzenny
- zapach jak granice stanu Kolorado
- zapach jest blisko skóry
- Zapach jest wielowymiarowy
- zapach otacza ciało
- zapach pomiędzy słodyczą owoców a wytrawnością przypraw i ziół
- Zapach rozpoczyna się cytrusowo.
- zapach ten znajduje się w tej dziwnej sferze
- zapach zdecydowanie bardziej ukierunkowany na kwasowość
- zawiesić słuchanie w stonerowej próżni przestrzeni
- zawieszając go w czeluściach przesterowanych dźwięków
- Z tyłu smaku spory cukier resztkowy, któremu brak przeciwwagi
- Zza akordu zapachu

1 z 1
RAMA: PRZESTRZEŃ
RAMA ŹRÓDŁOWA: PRZESTRZEŃ
ELEMENT RAMY: kierunek/strona
RAMA DOCELOWA: SŁUCH
ELEMENT RAMY: instrument
(...) brzmiącego inaczej niż na późniejszych dokonaniach kapeli. Również brzmienie płyty pozostawia wiele do życzenia. Od samego początku rzuca się w... uszy perkusja, która jest za bardzo wysunięta do przodu i te syki blach po prostu rażą. Gitary za to są gdzieś w tle, zamiast przodować. Dodatkowo ich brzmienie jest mało wyraziste (...)